Service Delivery Coordinator



Vi er på udkig efter nye dygtige kollegaer, som har lyst og mod på en spændende rejse sammen med os!

 

Kan du se dig selv som en del af en ny, anderledes og ambitiøs virksomhed med iværksætterånd? En virksomhed, som ønsker at bryde med traditionel ledelsesfilosofi og derfor har indført 4-dages arbejdsuge – så læs videre her!

Vi har en banebrydende tankegang inden for cyber risk, og vi ønsker at hjælpe virksomheder med lettere at navigere i trusselslandskabet. Vi udvikler konstant nye idéer, som skal udfordre markedet og måden, vi tænker cyber risk på i dag.

Som vores nye kollega skal du have lyst til at tage med på en rejse. En rejse, som helt sikkert bliver noget ud over det sædvanlige. Du skal have lyst til altid at yde dit bedste og samtidig give vores kunder den bedste service, de til dags dato har oplevet.

Vi søger en erfaren og yderst professionel profil til at varetage rollen som Service Delivery Koordinator. Din fornemmeste opgave bliver at understøtte forretningen og sikre, at vores kunder får en excellent service i hver eneste leverance. Du skal være bindeleddet mellem vores salgsteam, leveranceorganisation og kunden. Du skal have det fulde overblik, kunne håndtere mange opgaver på en gang og stadig holde humøret højt. Kommunikation er yderst vigtig i denne rolle, og vi vægter højt, at du er en dygtig formidler.

Du har arbejdet indgående med projektstyring og kender vigtigheden af at følge hver proces grundigt fra start til slut. Dit fokus er glade og tilfredse kunder, men du ser også en dyd i at have det store overblik, når det gælder den interne styring mellem salg og leverance/styring af ledig kapacitet, så vi kan navigere i organisationen. Du har en struktureret tilgang til dine opgaver og elsker, at der er styr på tingene. Du er en hjælpsom kollega med masser af god energi, som forstår at tale med mange forskellige profiler og er god til at skabe relationer.

Hos os er tingene anderledes!
Vores ambition er at være Danmarks bedste cyber-arbejdsplads. Vores filosofi er, at kun topmotiverede medarbejdere er i stand til at yde deres bedste til gavn for vores kunder. Derfor ønsker vi at bryde med traditionel ledelsesfilosofi og skabe en arbejdsplads med en ”Employees First, Customers Second”-approach. Vi har indført 4-dages arbejdsuge – dvs. at vi holder fri om fredagen, elsker at anvende moderne teknologi til effektivisering og hader pseudoarbejde.

Som vores nye kollega elsker du at gå på arbejde, du elsker effektivisering, men du elsker også at have tid til dig selv, fordybelse og din familie, hvorfor vores 4-dages arbejdsuge passer godt ind i dit kram.

Men nok om os og nu til det vigtigste – dig som person og også lidt om dine kompetencer. Fortæl os, hvem du er – giv os et godt billede af, hvordan du er som kollega.

Vi drømmer om en ny kollega og profil, der kan krydse nedenstående punkter af:

  • Har 3-5 års erfaring med projektstyring inden for IT
  • Har god teknisk indsigt
  • Er dygtig til at formidle – mundtligt og skriftligt – også på engelsk
  • Er god til at tale med mennesker og skabe relationer
  • Er struktureret og har det store overblik
  • Er serviceminded til fingerspidserne
  • Altid hjælpsom og med masser af god energi
  • Kan lide at arbejde selvstændigt.

 

Dine kompetencer er vigtige, men man kan hele tiden dygtiggøre sig, og det støtter vi op om. Så det allervigtigste er et gensidigt match.

Send din ansøgning snarest muligt til job@ifcr.dk att.: Lise Christoffersen, Senior Marketing og HR Manager.

Vi glæder os til at høre fra dig.